Ridazz Roulette!






The Days of Our Ridazz.


NOTE: All timestamps are in the future because WE are in the future. The care takers of Midnight Ridazz.com reserves the right to remove, edit, move or delete anything for any reason. None of the opinions expressed on these boards represent the Midnight Ridazz nor can anyone purport to speak on behalf of Midnight Ridazz.



Topic Box:
 
   11001 - 11250 of 18682 Topics

new women on bikes s...   4
Abandoned Tandem Fra...   14
knee pains   6
I NEEDZ TANDEM BIKE!...   91
COST 2 DRIVE   0
Culinary School Advi...   15
What is CATURDAY?   9
AT Vs. Junu - when i...   98
Nahmsayin   2
what's the best gear...   41
Drinking and biking   20
The C.R.A.N.K. MOB F...   13
SouthEast Asia   12
cyclist hit by corps...   3
Stolen Bicycle datab...   6
ALERT: READ THIS NOW   36
best brake pressure   10
Stay Updated on Toni...   7
coachellar   16
Anyone Have   3
elmo?????   0
WESTSIDE TANOOKIE   3
Bike Night at Hammer   2
Air Raid SIRENS   294
bicycles need to sta...   47
FRIDAY ice cream! (e...   8
COMFORT FOOD   24
Stolen wheels lst wk...   1
Stilt Cyclist   12
One Word   4
BASTARD FAIRIES   11
Downtown LA Art Ride   22
i got my ticket in t...   42
grey frame wanted   10
7 Best Bike Cities   14
coachella coachella ...   3
MELODY-MELODY-MELODY   1
Art Show, Live Music...   1
Fun Van Army - Lost&...   5
Scion Metal Shows   0
Just in time for Pas...   15
old nike ad   10
Free Parts   38
SMuCers! (SMC)   3
Is Caturday going on...   5
gd night   10
Angry Germans   1
Check this out bird ...   5
online bike shops?   9
Freedom Ride   138
Large Tandem still n...   2
aLFREDO STOP!   6
Thank you, Nuts.   18
alternative to brw m...   15
LOS UNGELOPES! MARCH...   52
Roomate?   4
STOLEN?????????   5
Contest: Best U-Lock...   16
Commodities Are $$$   5
SFV Bike Org   56
Snoozer1   21
Westside Rookies get...   11
happy birthday johnn...   1
BIKE TATTOO THREAD   20
Dumb Fucks on the Bi...   23
underagers   64
Earthquake?   46
Met Italy's Midnight...   26
Bummer....   2
LA to Cretins Ride!   267
LOST: BLACK GLOVES   8
Friday Ride on the E...   14
Crosstop Brake Lever...   32
Freeway ride?   36
SPRING-FLING   13
Bike Night at the Ha...   5
Death Pedal   3
fishing   43
Frame question   21
APRIL FOOLS - Spoon ...   5
XTREME MTB MEHIKO   4
saw a post about sto...   4
Carlsbad Triathlon   0
Look   16
ATTN: CANADIENNE   3
UCSC   7
THIRSTY THURDAY?...   2
GOT MY BIKE BACK!!!   12
Important Bike Meeti...   3
Tea Party   7
Weed Critical Mass   10
Las Vegas CM video   6
riding safely   13
TEH MOUF vs A-HULK   109
MNT wilson tunnel Do...   23
Tough Wheels   9
Pizza Critical Mass   3
Classic bicycles   18
Bontrager Wheel   20
ticket!!   15
Don't touch my car   13
SS HELP   17
Pillow Fight Ride on...   75
My Brute!   2
New CRANK MOB video   10
Psycho in a Prius   14
HO   2
might be stolen, or ...   3
Stolen Pista in LBC   2
Ride to Curry Festiv...   1
Dim Sum Sunday   17
ROTW STILLINE   48
INK N RIDE - SUNDAY   3
Roadie Rage   68
bike in movie Triplt...   1
Ines Brunn Does a Tr...   12
Was the Bike Include...   7
Shameless Self-Promo...   2
happy birthday JUSTI...   9
Resident Evil 5 Comm...   1
Long Beach Bike Fest   23
Bikework Orang Bitch...   43
Hollywood Roundup fo...   2
BMX Bikers for Music...   0
Anybody get chastize...   48
Converting my recumb...   22
Clergy on the panel ...   2
Last night, I rode a...   8
So what's it going t...   4
1987 Toyota Cargo Va...   19
abandoned zoo   49
Next Cretins Midnigh...   209
SMCM Afterparty   0
TAKEN....NOT JULIANA...   64
HBS video   28
More Stolen Bikes   2
SMCM April 09   1
User1 is my hero   85
sexy helmet slogans   45
HAPPY BIRTHDAY SARA ...   37
Not Wearing A Helmet...   17
Where Do They Go?   12
PIER PRESSURE oooo a...   171
BIKE RACK NEEDED FOR...   8
watch X Men Origins   1
stolen bike poster   0
STOLEN BIKE TODAY @ ...   39
Are Bicyclists Free ...   14
4.2.09 Ride?   7
Creating a cyclist-f...   5
If ur a Dick, you're...   30
EXPOLINE BIKEWAY MEE...   40
Recovered bikes   4
I got hit by a car t...   24
CubCAMP 4/2   1
Highschool Track Rac...   5
Important Question f...   2
Important Question A...   10
DEAL   3
ATTN! Move your dick   11
STOLEN WESTSIDE   9
pillow fight in dtla...   2
STOLEN BIKE FROM SMC   18
Custom Bike Show in ...   9
PAC MAN RIDE   94
Photo Contest: bike ...   0
ass virginity for sa...   12
Marry my Bike?   5
drop by my place on ...   28
Here for the FUN   36
Important Statement ...   0
conference bike?   5
328 was amazing.   115
what do you do when ...   5
User1 killed F.U.N.   1
Going riding around ...   0
bOrED!   10
MEGAPHONE TAZER!!!   5
FOOLS GOLD RIDE   16
Trouble loging in   6
must sell track bike   53
I quit biking   43
Fuck the Cliché   112
Question   16
328 Lost/Found   16
Truffle Bike   0
Badass moustache   14
Fool's Gold Ride   3
CRIMANIMALZ!!   8
stolen IRO.   25
OH HAI, WELCOME TO O...   49
Ladies Only Track Se...   21
GOOSE LIVER REVOLUTI...   0
Launch Party 4.4.09   2
Screename for sale   9
Baghdad Critical Mas...   8
MAN EATS BICYCLE!!!   4
SCREENPRINT PARTY AL...   110
I miss my bike. Yeah...   10
Decent priced bike s...   14
Steampunk Bicycle   11
SALTON SEA 2009   6
Sausagefest Thursday   7
EVERYONE who got a t...   79
Anyone gots a traile...   1
d200 for sale?   0
do you live in the I...   8
Attn: SMC bicyclists   5
Kinda like MR, but o...   31
Need route: LA to Sa...   20
Hello Dodger Stadium   1
Annenberg Space for ...   6
DANMAR   6
RIDAZZ & their Twitt...   10
could meatloaf eat a...   9
HOUSE   1
HAPPY BIRTHDAY COECO...   27
Nice to meet you!   41
New Tactics for recr...   17
New! Frost Blue Velo...   13
650c Front Wheel or ...   28
Film Noir Festival   1
Sicks Pak Mondaze   3
Chronic-Town.THE RID...   56
Rapping dog   3
randummmmmmmd ride ^...   0
Greetings from up no...   8
ATTN: Artist Ridazz   20
FIGHT YOUR TICKET!   5
328 STOLEN BIKE!!!   5
Bob Hansing Memorial...   4
Alternative to 328!!...   56
328 Was Earth Hour   2
SFV TO 328   71
fuck pigs, peoples r...   56
Going Riding Now   5
LACM/Peoples/328 pic...   2
Need bike, will trav...   1
OMGGG IT'S 328   7
HAPPY BIRTHDAY NICKI...   3
HE SAID YES!   41
More Craigslist Free...   5
On yer bike   2
Coffee Flavored Yogu...   20
CяIТI...   16
Helicopter chases LA...   25
Attn Smokers   14
Rest In Peace, Gangs...   15
Thank You Peoples Ri...   13
LACM SUCCESS   80



Thread Box:
L.A.X
Thread started by Nygmatic at 02.6.09 - 6:54 pm

This ride will venture through the relatively unchartered parts of LA including Westchester, El Segundo and Ladera Heights. We'll be riding at a medium pace between 14-18mph. There'll be a few stops for beer, and a few more stops to chill, smoke and drink. Meet @ Crank Mob park around 8 and we'll leave around 9ish. Road Bikes and Fixed Gears recommended, but all are welcome

The route is below:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=2539348

Call/Text Ahlyzik (pronounced uh-lie-zik)
213-842-4371
Kn1ghtR1d3r@gmail.com

See you there...

reply


when...im there...i have been trying to get people over in my area for a minute and a half...i gots chill ass chill spots if interested.



pretti*ugli
02.6.09 - 6:56 pm

reply


14th of Feb



Nygmatic
02.6.09 - 6:59 pm

reply


shit ill be with the GF bruh...ditchin my girl to go bike riding is like suicide...


do you live in/near lax area?



pretti*ugli
02.6.09 - 7:01 pm

reply


not really, I just wanted to ride in a different part of LA and that area seems pretty chill. I have yet to find some chill spots arnd there, what are some that u know of?



Nygmatic
02.6.09 - 7:08 pm

reply


how about we plan a ride?...we can do a couple of test runs and see how it goes... i was also considering leaving from cmob park and just spook the naysayers by going through inglewood :)



pretti*ugli
02.6.09 - 7:13 pm

reply


just had to go to court down there, the lax branch, and man i would love to ride that area. seems like i've never really been there, besides taking people to and from the airport.

post it up.... they will come.



Jazzy Phat Nastee
02.6.09 - 7:17 pm

reply


yes it is much trouble to get in that area(good trouble mind you)



pretti*ugli
02.6.09 - 7:18 pm

reply


Robots while robots is in Salton Sea?

Is that what this ride is? Because it sure seems like it.



Jaz
02.6.09 - 7:27 pm

reply


robotz is going to salton sea?



pretti*ugli
02.6.09 - 7:28 pm

reply


yeah. Why aren't you?



Joe Borfo
02.6.09 - 7:34 pm

reply


previously made plans with the lady...that shit looks tempting though.. next mr outing im there



pretti*ugli
02.6.09 - 7:36 pm

reply


bring the lady!



Joe Borfo
02.6.09 - 7:37 pm

reply


@ Jaz: Nah this aint robots while robots is in Salton sea, this is just a ride Ive had in mind for a while.

@pretti*ugli: Im down, just hit me up and we'll try to work somethin out





Nygmatic
02.7.09 - 1:08 pm

reply


If I'm not mistaken, there was a ride that went through LAX sometime last year ... mebbe cubcamp or robotz or something.

Its about time for another, so you guyz gotta Make It Happen!



illafilla
02.7.09 - 1:26 pm

reply


@pretti*uglI
Tiger Balm is the shit.




imachynna
02.7.09 - 2:01 pm

reply


there will be no going through inglewood!!!!! as gang tensions are on a high rise right now... (im a local)

just kidding!!!!! we can go through inglewood and party in my alley!!!!!11 fuck yeah!!!!!!! well not really, unless you dont mind crack dealers



theladiesman
02.7.09 - 5:16 pm

reply


ha@gang tensions....u mean the warriors right?

crack kills bruh



pretti*ugli
02.7.09 - 5:23 pm

reply


yeah 14 year old bald headed warriors, inglewood is not the same as it used to be... :( inglewood went soft, it was pretty hardcore a couple years ago.

but really, this sounds like a dope ride, especially since i wont be left to ride home at 4 am from dtla and all that haha



theladiesman
02.7.09 - 5:27 pm

reply


yes!!! i found another in the wood...we shall hook up...form our own alliance...if i had a kewl ass name i would present it...

whereabouts do you live

im on la brea and centinela



pretti*ugli
02.7.09 - 5:28 pm

reply


Inglewood has no riders :(

Manchester and Ing Ave.



theladiesman
02.7.09 - 5:33 pm

reply


o shit...you are down the street from me....nice to meet you...

im mike aka pretti ugli..u rolling to rogue ride tonight?



pretti*ugli
02.7.09 - 5:39 pm

reply


am? i forgot where centinela is haha

Alfredo here, nah man i didnt work today, so im going to have to make up my work tomorrow morning, and riding the night before working at 5am doesnt really work so well..



theladiesman
02.7.09 - 5:46 pm

reply


@Nygmatic

Just funny, because it's on the same day Robots would be on I think, and the same time, and riding to where most robots has gone(aka towards my house).

Goodluck with it all.



Jaz
02.7.09 - 7:20 pm

reply


hahaha jaz.

DO YOUR RIDE AND MAKE IT UNIQUE. then no one will bitch about how its like robotz.



Frozen Fingersss
02.7.09 - 8:45 pm

reply


ohhh she told you!!!!

ummhmmmmm you go girl!

HAHA



theladiesman
02.7.09 - 8:51 pm

reply


Umm. you guys are doing an LAX loop through Arrivals, right?!? Might as well...



jericho1ne
02.8.09 - 12:30 pm

reply


so what happened to this??? lol



theladiesman
02.9.09 - 12:27 pm

reply


this shit is still happening son!



Nygmatic
02.9.09 - 5:37 pm

reply


is it??? how big is this getting?



theladiesman
02.9.09 - 5:38 pm

reply


iuno, but whether its rain or shine, i'll be there



Nygmatic
02.9.09 - 5:42 pm

reply


fuck i wish i could join you guys....fuckin in love day sucks



pretti*ugli
02.9.09 - 5:43 pm

reply


hmmm... ill be there i suppose, rides heading out my way anyway



theladiesman
02.9.09 - 5:44 pm

reply


whoooahhhh i just saw the route.. good luck to those on fixed gears going up lincoln next to lmu, and lacienega by kenneth hahn.... lol



theladiesman
02.9.09 - 5:52 pm

reply


EVERYDAY IS THE 14th!!!

:)



jericho1ne
02.10.09 - 10:27 am

reply


This is gonna be great.



Alexcantsee
02.12.09 - 7:37 am

reply


I just saw a time conflict with that sausage fest ride. they meet at cmob park at 8pm...just like LAX. It seems like a BS ride, and theyre prolly just fuckn arnd, but srsly....wtF?



Nygmatic
02.12.09 - 9:41 am

reply


i dont follow that sausage mess... haha

count me in to this one if it doesnt rain



theladiesman
02.12.09 - 9:44 am

reply


SAUSAGE FESTS

EWWWWWWWWW.

FUCK THAT SHIT!!!







Alexcantsee
02.12.09 - 4:48 pm

reply


On your map it looks like Candy Cane Park is possibly one of the stops. The park is not where the map says. It is actually a tiny park north of Binder and east of Whiting. Any stops in ES will be very shot lived but I would recommend Recreation Park and Hill Top Park because you could get away with more noise and there is pLAy equipment.



alec
02.12.09 - 7:16 pm

reply


Alec, bring the good jumprope. Pls.



jericho1ne
02.12.09 - 8:53 pm

reply


I.
want.
to.
post.
the.
cubcamp.
XXIII(?).
video.

But, I'm not doing it, because I am trying to work on having more respect for others. And so, I've been working onmyocd since january...sheesh...like it's even a topic. whatevers.



tren
02.12.09 - 8:59 pm

reply


two things

1. this ride sounds kick-ass, but the Salton Sea is a-callin;. i hope you do another one so i can go.

2. did you really think that the 150 mile misogynist hustle with nazi zombies and guns was going to draw people away from your ride?

...seriously?



tortuga_veloce
02.12.09 - 11:57 pm

reply


i actually wanted to ride with nazi zombies



theladiesman
02.13.09 - 12:54 am

reply


@alec

I'll look into it

@tortuga

Yeah im prolly gna do another one in the weeks to come. And yes, I actually did think so, have you seen how many nazi zombie warnings there have been across the nation? Plus, biking through nazi zombies doesnt seem like a bad idea.




Nygmatic
02.13.09 - 1:03 am

reply


i figured that the 150 mile hustle was a dead giveaway of bogusness. in any case, good luck with the ride, take lots of pictures and see you in the next couple of weeks.



tortuga_veloce
02.13.09 - 1:06 am

reply


I'm totally attending! :D



Tarmonster.
02.13.09 - 2:20 am

reply


WEEEEEEEEEEE this is working out towards the upcoming day, at first it seemed as if nobody was going to go



theladiesman
02.13.09 - 2:27 am

reply


Fuck Yes





Alexcantsee
02.13.09 - 7:55 am

reply


WHOO!!



Tarmonster.
02.13.09 - 11:27 am

reply


WaaaAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!



theladiesman
02.13.09 - 1:30 pm

reply


um, does rain cancel?



illafilla
02.13.09 - 6:37 pm

reply


hell no!! and i hope i doesnt rain



theladiesman
02.13.09 - 6:39 pm

reply


nah, rain doesn't cancel, only hail.



Nygmatic
02.14.09 - 3:21 am

reply


Hail is in the forecast.



Alexcantsee
02.14.09 - 10:11 am

reply


LAX in action is in the forecast



theladiesman
02.14.09 - 2:15 pm

reply


anybody heading to this from hwood/ktown?

im planning to take off around 7:30ish from Wilshire/Western ...



illafilla
02.14.09 - 4:42 pm

reply


Asses in saddles!!!

Anyone afraid of droplets falling from the sky ought to be gallowed and lashed a couple, dozen times.

I'm getting used to riding by myself up here, but I've always got that MOB mentality running through my head.



bentstrider
02.14.09 - 4:53 pm

reply


^^^^^
weather.com says no rain tonight



illafilla
02.14.09 - 4:56 pm

reply


Well, at least it wasn't blowing up here today.

Met up with some kids building some dirt-jumps in an abandoned lot.




bentstrider
02.14.09 - 5:06 pm

reply


fun ass ride!!!!

mad fun, good meeting everyone who went... for once lol







theladiesman
02.15.09 - 1:18 am

reply


I cant believe I was the only broad. Meh....

It was still a good ride.



Tarmonster.
02.16.09 - 7:16 pm

reply


no, there was another one, though it looked like a man....

you missed out after the park, we had a b-boy battle in some random parking lot.... of course alex won



theladiesman
02.16.09 - 7:35 pm

reply


I still can't believe I made it home alive. I was messed up.



Alexcantsee
02.16.09 - 7:56 pm

reply


yes you were... yes you were... haha



theladiesman
02.16.09 - 7:58 pm

reply


Thanks to everyone who came. LAX v2.0 will be new and improved, and this time, no cops. I realized that La Cienega was a fuckin ridiculous hill, so im gna make the route a little less hilly lol.



Nygmatic
02.16.09 - 10:11 pm

reply


i told you dude...

you didnt want to listen to me though.... lol



theladiesman
02.17.09 - 7:50 am

reply

Reply


Who's been here recently...

turok818 | Rob01ert | Mcwart23l | sexy | minio | Roadblock | DEVILZ_NIGHT